Starostwo Powiatowe w Mielcu
Starostwo Powiatowe w Mielcu
23.11.2023 Kategoria: Informacje Inwestycje Samorząd
W Chorzelowie oficjalnie oddano w użytkowanie rondo.
W uroczystości przecięcia wstęgi i poświęcenia ronda uczestniczyli mieleccy parlamentarzyści i samorządowcy wszystkich szczebli – wojewódzkiego, powiatowego i gminnego.
Inwestycja, długo oczekiwana przez lokalną społeczność, została okrzyknięta jako przysłowiowy strzał w dziesiątkę. Chwalą ją nie tylko okoliczni mieszkańcy, ale także przejeżdżający przez Chorzelów kierowcy TIR’ów i zwykłych aut osobowych.
O tym jak bardzo było potrzebne, świadczą chociażby policyjne statystyki. Bardzo często dochodziło tam do wielu groźnych wypadków drogowych.
-Nie brakowało też sceptyków obecnego rozwiązania – powiedział podczas uroczystości oddania ronda Zbigniew Działowski, radny Rady Powiatu Mieleckiego, Członek Zarządu Powiatu, jednocześnie inicjator koncepcji budowy tego ronda. -Od lat przekonywałem, że to najlepsze rozwiązanie, najbezpieczniejsze i nie spowalniające ruchu. Wiele osób chciało jedynie zainstalować sygnalizację świetlną. Uważałem jednak, że to za mało – dodał.
Budowa ronda na skrzyżowaniu drogi powiatowej Nr 1 161R z drogą powiatową Nr 1 142R. W ramach inwestycji zmodernizowane zostało oświetlenie skrzyżowania, przebudowano chodnik na ścieżkę pieszo-rowerową wiodący od ronda, w kierunku chorzelowskiej świątyni. Wybudowano również nowe chodniki w bezpośrednim rejonie ronda, w miejscach, gdzie dotąd ich nie było.
W ceremonii przecięcia symbolicznej wstęgi i otwarcia ronda dokonali:
Stanisław Lonczak – Starosta Mielecki;
Zbigniew Działowski - Radny Rady Powiatu Mieleckiego, Członek Zarządu Powiatu
Józef Piątek – Wójt Gminy Mielec
Bogdan Kamiński - Firma Kalbruk S.C.
Wykonawcą robót była firma KALBRUK S.C. z Mielca. Całkowity koszt inwestycji to 4 814 733,38 zł brutto, z czego 2 793 000,00 zł to dofinansowanie z programu Polski Ład.
Termin umowny zakończenia robót: 31.10.2023r.
mp, ar
DOKUMENTY
9 922-----------------------
zarejestrowanych przychodzących dokumentów w I kwartale 2023
LICZBA LUDNOŚCI
135 817-----------------------
mieszkańców powiatu mieleckiego
PIENIĄDZE
190 100 000-----------------------
planowanych dochodów budżetu w 2023 roku
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1 z dnia 04.05.2016) informujemy, że:
Starostwo Powiatowe w Mielcu jest urzędem administracji samorządowej szczebla powiatowego, którego podstawą działania jako Powiatu Mieleckiego jest ustawa z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.). Realizowane przez urząd wynikają z powszechnie obowiązującego prawa. W związku z powyższym dla wykonywania naszych zadań przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących zasadach:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego z siedzibą ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kontakt mailowy pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl. reprezentowany przez Starostę Powiatu Mieleckiego.
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt mailowy: iodo@powiat-mielecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu realizacji zadań nałożonych przepisami prawa tj. na podst. art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw wymienionych poniżej. Może się jednak zdarzyć, że będziemy przetwarzać Pani/Pana dane jeśli wyrazicie Państwo dobrowolną zgodę na takie przetwarzanie.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie:
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresach określonych przepisami prawa w tym przez okresy podany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania i uzupełniania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzenie danych. Co do zasady – zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym). Jednakże przysługuje Pani prawo do żądania usunięcia danych jeśli:
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i innych aktów prawnych;
9. Pani/Pan nie będzie podlegał(a) zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w rozumieniu przepisów RODO.
10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Starostwie Powiatowym w Mielcu, przy czym podanie danych jest: